Jongens prostitutie

  • John

    Ik zag tot mijn plezier dat er op de prostitutie pagina ook een blok is gemaakt over jongs prostitutie. Het is tenslotte een belangrijk deel van de nederland die daar wel eens gebruik van maakt. Hoewel soms nog een taboe, is het toch wel prettig te zien dat op deze site er ook aandacht aan wordt besteet.

    John

  • joost

    ik vind dat er meer aandacht moet gaan naar jongere jongens in d homoscene

    ik heb daar twee jaar rondgelopen heb meegelopen met de drugs en het o zo mooie nep wereldje waar je langzaam uitsmelt jongen van 15tot17 zitten daar al in de prostitutie kopen de duurste dingen en de maatschapij gaat je voorbij ik heb het gemerkt anderhalf jaar lang ging ik uit vrijdags richting amsterdam en zondags weer terug weer een week niks doen dan joints roken en tv kijken dat leven beviel me absoluut niet goed dit wilde ik niet op mijn levens cv aldus de jongens die daar heb gekend zijn totaal (ontspoord) doordeweeks ghb xtc waardoor je eetlust is een keer na twee dagen komt hier moet iets veranderen ik als homo jongen wou er uit om mezelf te zijn waar iedereen was zoals ik dansen zoals je wilt enzov.

    eenmaal daar ging het hard omlaag zoals meer ,out there,en dat is niet het enige wat gaande is jongens van 16 met ghb, xtc ,joint, sigaretten, drank gaan gemakelijk mee met een man/jongen je raad vast wat ik wil zeggen het onveilige gebeuren is ook echt te veel bezig ik kende op mijn 14 e nog niemand met aids toen 15 werd wel .6. waarvan er 3 onder de 22 waren. gif peace to this little fake world groetjes volkboos iemandJohn schreef:

    >

    > Ik zag tot mijn plezier dat er op de prostitutie pagina ook

    > een blok is gemaakt over jongs prostitutie. Het is tenslotte

    > een belangrijk deel van de nederland die daar wel eens

    > gebruik van maakt. Hoewel soms nog een taboe, is het toch wel

    > prettig te zien dat op deze site er ook aandacht aan wordt

    > besteet.

    > John

  • John

    Er zijn volgens mij niet zo heel veel sites met serieuze informatie

    over mannen/jongens prostitutie.

    Weet iemand nog wat sites?

    Zet ze dan effe op dit prikbord, dan hebben we er allmeaal wat aan.

    bedankt he!!!