Zoek een amateur hoertje

  • klaas

    Wie kan mij helpen aan een site of een adres voor een amateur hoertje. Ik vind de wallen nl niks. Je wipt er in er er weer uit en je bent een zooitje euro's armer. Ook al die kijktoeristen vind ik maar niks. Staan ze te kijken hoe jij daar naar binnen gaat en staan er nog als je er weer uit komt. Wie helpt deze jongeman van 25 jaar!

  • willem de berg

    kom naar thailand met vakantie, in pattaya , zo'n 30.000. en het kost je zestig ouderwetse guldens voor een nacht

    willem

  • klaas

    Het kost je alleen wel honderden ouwerwetse guldens om daar te komen!!

  • Roy

    ha ha ha

  • klaas

    Oh je bent zo stoer!!

  • willem de berg

    hooi klaas,,

    honderden guldens ??? zeg maar gerust duizenden . alles heeft tenslotte zijn prijs

    als je geen geld wil / kan uitgeven , leg je maar 100 piek naast je bed , doe soloseks en na afloop steek je die 100 piek weer in je zak, voor de volgende keer , of zoek een meisje van je leeftijd, daar zitten ook wel genoeg amateur hoertjes onder,, en zijn veel goedkoper

    succes ermee,

    willem

  • Kelvin

    duizende guldens jaja kijk eens in de krant er staan er genoeg in ook weet ik een site waar er een paar op staan het zijn er nog niet zo veel maar dat komt nog wel

    http://members.lycos.nl/webpagina1/startpagina.htm

  • Lord

    He daar ,

    Dit probleem heb ik al een tijdje maar ik heb hier een paar nummers voor je,die zijn wel in voor wat extra verdiensten en bij hun thuis.

    0647866249, meisje zelf

    0647082813, aan hem kan je het vragen hij heeft een meisje

    ciao