Help

  • Marco

    Hallo

    Ik ben nu ruim 3 jaar getrouwd met de liefste vrouw van de wereld…

    Met ons sex leven is op zich niks mis, maar toch kan ik het niet laten om eens per maand naar Amsterdam te gaan om me daar eens goed te laten verwennen.

    uiterraad weet mijn vrouw hier niets van. Toch wil ik het haar elke keer zeggen maar durf het keer op keer niet.

    wie kan me vertellen wat ik moet doen? moet ik ermee stoppen of moet ik het er vertellen, en het risico lopen dat we uiit elkaar gaan ???( wat ik echt nooit zal willen)

    marco

  • arnold

    Gewoon niet vertellen. Ze lijdt er toch niet onder. Dan moet je geen slapende honden wakker maken.

    Als je het vertelt, dan zal ze zich alleen maar doodongelukkig voelen.

    Dus, als ik jou was gewoon blijven doen en je schuldgevoel, niet aan denken.

    arnold.

  • Peter

    Hoi Marco,

    Hoe moeilijk het ook zal zijn, je moet het je vrouw WEL vertellen. Als jij wilt dat andere mensen eerlijk zijn tegen jou en jou niet bedriegen en in de maling nemen, dan moet jij dat zelf ook doen. Een betere wereld, begin bij jezelf.

    Bovendien heb je je vrouw TROUW beloofd toen je haar huwde. Beloofd, Marco. Deze hele wereld is doordrenkt van seks en een trieste moraal als het op seks en het huwelijk aankomt, maar vecht daartegen!

    Vroeg of laat komt het uit. Je vrouw kan het maar beter van jou horen dan straks van een ander.

    Sterkte,

    Peter

    Nu ook al een prostitutie, ofwel, hoerenprikbord. Hoera! Lang leve de decadente samenleving!

  • willem de berg

    hooi marco,

    een mens maakt zijn eigen problemen,, dat zal je wel weten.

    mijn stelregel is : je moet wel altijd doen wat je zegt,

    maar je hoeft niet te zeggen wat je doet,

    dan hoef je ook niet te liegen of je schuldig te voelen,,,,en verandering van spijs doet eten

    de mzzzl

    willemPeter schreef:

    >

    > Hoi Marco,

    >

    > Hoe moeilijk het ook zal zijn, je moet het je vrouw WEL

    > vertellen. Als jij wilt dat andere mensen eerlijk zijn tegen

    > jou en jou niet bedriegen en in de maling nemen, dan moet jij

    > dat zelf ook doen. Een betere wereld, begin bij jezelf.

    >

    > Bovendien heb je je vrouw TROUW beloofd toen je haar huwde.

    > Beloofd, Marco. Deze hele wereld is doordrenkt van seks en

    > een trieste moraal als het op seks en het huwelijk aankomt,

    > maar vecht daartegen!

    >

    > Vroeg of laat komt het uit. Je vrouw kan het maar beter van

    > jou horen dan straks van een ander.

    >

    > Sterkte,

    >

    > Peter

    >

    > Nu ook al een prostitutie, ofwel, hoerenprikbord. Hoera! Lang

    > leve de decadente samenleving!

  • LA FRANCE

    MARCO HET IS EEN MOEILIJKE SITUATIE, WANT MIJN MAN HEEFT ME OOK GEZEGD DAT HIJ EENS BIJ DE HOEREN GAAT. EN ONZE LEVEN IS ZWAARDER DOOR GEWORDEN WANT IK WIL HEM NIET KWIJT MAAR IK KAN NIET MEE LEVEN. WANT ALS HIJ WEGGA DAN DENK IK GELIJK DAT HIJ BIJ HEN GA. ALS HIJ MIJ KUST DAN DENK MET DEZELFDE MOND HEEFT HIJ AAN DIE @!#$ GEZETTEN EN IK GA ZO VER OM TE DENKEN DAT HIJ ANDERE MANNEN ZIJN SPERMA HEEFT UITGEZOGEN UIT DE @!#$ VAN DIE @!#$. MISSCHIEN DENK JE DAT IK GEK BEN MAAR ZULKE DINGEN DENK IK EN MISSCHIEN KOMT HET OOK NOOIT MEER GOED TUSSEN ONS. IK ZEG ALTIJD DOET NIET IETS MET IEMAND DAT JE NIET LEUK ZAL VINDEN ALS DIE PERSOON HET DOET. SUCCES. (SORRY ALS MIJN NEDERLANDS NIET ZO GOED IS)

  • chera

    @!#$, @!#$, @!#$, @!#$, @!#$, @!#$,

  • dick

    Hoi Marco,

    niet vertellen, je doet haar alleen maar pijn.

    groeten, dick

  • Meissie

    Marco,

    Waarom probeer je je gevoelens om naar de hoeren te gaan niet eens opzij te zetten.

    En als je 's morgens eens eerder dan haar wakker wordt, terwijl ze nog half ligt te slapen, haar een vreselijke lekkere vingerbeurt geven.

    Eerst heel zachtjes en dan een beetje lekker met je vinger over haar kl….

    Als je dan een harde pik krijgt, zal 's morgens vroeg niet moeilijk zijn, en die een beetje tegen haar been opwrijft, nou dan wordt ze echt wel @!#$ hoor!

    Wanneer als ze het heel lekker begint te vinden, dan stop je met vingeren, stap je uit bed en ga je koffie zetten. Je laat haar gewoon achter op bed.

    Voordat je naar je werk gaat grijp je haar nog eens een paar lekker vast op plekken die ik niet hoef op te noemen.

    Die is 's avonds echt wel @!#$ hoor als jullie weer thuis zijn. Weet je, hoe geiler jij bent des te geiler zij wordt. En daar wordt jij ook misschien wel weer @!#$ van.

    En als ze tegensputtert dan dwing haar gewoon een beetje, vinden vrouwen soms heerlijk.

    Enne…misschien als je haar @!#$ genoeg maakt, wil zij wel de @!#$ spelen voor je.