verliefd op een prostie

  • S

    Ik ben verliefd geworden op een prostituee die ik al drie jaar bezoek in een frequentie van eens per twee weken.

    Het gekke is dat die verliefdheid pas dit jaar is opgetreden,in het begin wel leuk

    maar eigenlijk nu niet meer omdat ik merk dat ik er geen kant mee uit kan.

    Natuurlijk besef ik dat ik wolken rose aan het verven ben.

    Ik heb geprobeerd andere prostituees te bezoeken om dit ‘‘ houden van ’’ gevoel

    te laten verdwijnen,maar het is er alleen maar door aangesterkt.

    Ik heb het haar al twee keer gezegd en dan moet ze erom lachen,kortom ze lacht me gewoon uit,maar ze vindt het niet erg.

    Hopelijk gaat dit wel weer over,

    groeten

  • linde

    ik heb zelf dat werk gedaan en ze zal nooit gek op jou worden want het gaat alleen om geld

  • S

    Grotendeels wel,maar is het niet zo dat ze wel op den duur een beetje van haar vaste klanten gaat houden,daar moet ze het immers van hebben.

    En er is altijd een man die haar het meeste aan moet spreken dus er is altijd een

    kans nietwaar?

  • DaDuck

    Volgens mij haalt een vrouw een behoorlijk zware schakelaar over, voordat ze tot prostitutie over gaat.

    Hoe kan je dat beroep nog uitoefenen als je je gevoelens niet helemaal uit zet?

    Alleen het gevoel voor poen en algemeen geaccepteerd blijft toch nog.

    Genegeheid voor klanten lijkt mij alleen maar een storende factor.

    Tuurlijk ben je bij haar altijd welkom.. met geld.

    Kijk es hoe ze reageerd als ze niet werkt.

    Bedenk es hoe je je zou voelen als je een relatie met haar zou hebben en ze verwelkomt hartelijk andere mannen?

    Dat zal je veel meer pijn doen.

  • willem de berg

    hooi S.,

    ik ben mijn hele leven,,ieder jaar minstens 1 x verliefd geworden…in het begin schonk ik daar veel aandacht aan.. maar later liet ik het maar gewoon overwaaien..

    verliefdheid is een ziekte vergelijkbaar met een griepje,,, het overvalt je… je hormoontjes doen hun best ,,,,, adrenaline in je bloed.. fantasien in je hoofd het is wel een lekker gevoel…. maar houdt het daarbij,,, raak er niet door geobsedeerd . zoals de boeddha al sprak ‘ niets is permanent ’

    ik ben nu 67 en ben het grotendeels kwijt… hoewel ……????????

    hier in thailand worden veel buitenlanders verliefd op prosties,, maar als het geld op is , is de liefde ook op .. een bekend gezegde hier : no money, no honey..

    de man wordt gezien als een wandelende ATM card,,, en verder als vogelstront

    prosties kunnen trouwens geen gevoel opbrengen voor klanten en waarschijnlijk weinig eerbied voor hoerenlopers

    succes en veel geluk

    lem

  • gaston leemans

    Sinds een jaar of vier ken ik een pro vrij goed. Aanvankelijk als klant en onmiddellijk hopeloos verliefd. Na 2 jaar begon haar zaak minder te floreren, vooral door enkele politiecontroles waarbij men zover ging de nummers van de wagens van de klanten te noteren en ze op bureau te ontbieden. Anvankelijk lachtte ze met mijn verliefdheid tot het met de zaak echt bergaf ging en ik na twee politiebezoeken haar vroeg de zaak te sluiten.

    Ondertussen zijn we een jaar samen, maar ik besef wel dat ons verhaal een uitzondering is.